مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:402023-01-09ورزشي

کاظمی پور: به دنبال بهترین فرد برای نایب رییسی فوتبال بانوان هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مریم کاظمی پور در حاشیه مراسم تجلیل از 18 ورزشکار جوانمرد در پاسخ به این پرسش که قرار بود نایب فوتبال و فوتسال بانوان در هفته جاری از سوی فدراسیون فوتبال معرفی شود، - معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان درباره انتخاب نایب رییس فوتبال بانوان گفت: سعی داریم فردی را انتخاب کنیم که به فوتبال و فوتسال بانوان ثبات بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مریم کاظمی پور در حاشیه مراسم تجلیل از 18 ورزشکار جوانمرد در پاسخ به این پرسش که قرار بود نایب فوتبال و فوتسال بانوان در هفته جاری از سوی فدراسیون فوتبال معرفی شود، اظهار کرد: هیچ قرار مشخصی با فدراسیون فوتبال در این زمینه نداشتیم، قطعا گزینه هایی مطرح است که با توجه به درایتی که رییس فدراسیون و حساسیتی که به فوتبال و فوتسال بانوان دارد، نهایت تلاش انتخاب فردی است که به این بخش ثبات بدهد.

وی گفت: البته این که چه کسی نایب رییسی بانوان را در بخش فوتبال و فوتسال بر عهده بگیرد، بستگی به تصمیم هیات رییسه فدراسیون فوتبال دارد.

معاون وزیر در پایان تصریح کرد: برگزاری مراسم تجلیل از 18 ورزشکاری که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین مقابل رژیم غاصب صهیونیستی از مبارزه امتناع کردند و حضور جمعی از بانوان اسلامی از کشور های لبنان و سودان باعث فخر جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظمی پور: به دنبال بهترین فرد برای نایب رییسی فوتبال بانوان هستیم

کاظمی پور: به دنبال بهترین فرد برای نایب رییسی فوتبال بانوان هستیم