مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:052023-01-09فرهنگي

هنر نگارش، انتقال انرژی به مخاطب در جهت ارتقاء ذائقه اوست


دبیر علمی دوازدهمین جشنواره ادبی یوسف در استان تهران گفت: وظیفه مهم و اساسی نگارش در مهندسی فرهنگی کشور، انتقال انرژی به مخاطب در جهت تغییر و ارتقای او است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالفضل درخشنده دبیر علمی دوازدهمین جشنواره ادبی یوسف در استان تهران گفت: وظیفه هنر داستان نویسی، تأثیر گذاری و ایجاد تغییر در مخاطب می باشد و این دقیقاً همان کاری که خداوند متعال با روایت گذشتگان جهت عبرت آموزی بندگان، در کتاب های مقدس انجام داده است.

در نتیجه وظیفه مهم و اساسی هنر نگارش در هر سبک و قالبی در مهندسی فرهنگی کشور، انتقال انرژی به مخاطب در جهت تغییر و ارتقا او می باشد وی افزود: به همین دلیل نوع نگرش هیئت داوران این دوره جشنواره در بررسی آثار دریافتی، استفاده درست از تکنیک در جهت انتقال محتوای ارزشمند به مخاطب است به گونه ای که احساس برانگیزی در جهت تأثیر گذاری مخاطب باشد.

دبیر علمی دوازدهمین جشنواره ادبی یوسف در استان تهران ادامه داد: تکنیک و محتوا، لازم و ملزوم هم هستند و اثری مفید است که علاوه بر محتوای ارزشمند، از تکنیک مناسب برای انتقال مفاهیم استفاده کرده باشد، نه اینکه به صورت شعاری و مستقیم ارزش ها را بیان کرده باشد! وی افزود: این دوره از جشنواره در دو بخش بزرگ سال و نوجوان برگزار می شود؛ محور دریافت فکر اولیه توسط هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر نگارش، انتقال انرژی به مخاطب در جهت ارتقاء ذائقه اوست

هنر نگارش، انتقال انرژی به مخاطب در جهت ارتقاء ذائقه اوست