مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:002023-01-09فرهنگي

‍ هنرمند اردبیلی برگزیده جشنواره نمایشنامه نویسی «گلدسته ها» شد


مسؤول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل گفت: هنرمند اردبیلی در سومین جشنواره نمایشنامه نویسی «گلدسته ها» برگزیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، داور فرمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سومین جشنواره نمایشنامه نویسی گلدسته ها که در راستای پویا نگه داشتن جریان تئاتر مردمی بچه های مسجد و ارتقای سطح کیفی آن راه اندازی شده، میرعظیم رفیق نیا، هنرمند اردبیلی برگزیده شد.

وی افزود: در این جشنواره، نویسندگانی از سراسر کشور دست به خلق آثاری می زنند که قابلیت اجرا در مساجد را داشته باشند و این متون نمایشی بیش تر با اقتباس از قصه های قرآنی، نقش مسجد در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، محله و جامعه و همچنین تربیت نامداران و نام آوران عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نوشته می شود.

مسؤول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: متون نمایشی ارائه شده به این رویداد هنری در مرحله نخست از سوی نصرالله قادری، غلامحسین دولت آبادی، صادق رشیدی و سیدمصطفی موتورچی بررسی و 26 متن به مرحله نهایی جشنواره راه یافته بود که پس از بررسی نهایی، 14 نمایشنامه به عنوان متون نمایشی برگزیده سومین جشنواره نمایشنامه نویسی گلدسته ها انتخاب شدند و نمایشنامه دعای خیر مادر نوشته میرعظیم رفیق نیا از اردبیل نیز در بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ هنرمند اردبیلی برگزیده جشنواره نمایشنامه نویسی «گلدسته ها» شد

‍ هنرمند اردبیلی برگزیده جشنواره نمایشنامه نویسی «گلدسته ها» شد