مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 09:452023-01-09سياسي

لزوم توجه شهرداری به مسائل زیست محیطی پیرامون بندرعباس


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با توجه به اهمیت مسائل زیست محیطی، این شورا در صدد امضای تفاهم نامه سه جانبه میان شهرداری و شورای شهر بندرعباس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد کناری نژاد رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با توجه به اهمیت مسائل زیست محیطی، این شورا در صدد امضای تفاهم نامه سه جانبه میان شهرداری و شورای شهر بندرعباس، اداره کل حفاظت محیط زیست و استانداری هرمزگان است.

وی افزود: بندهای پیشنهادی این تفاهم نامه با نظر کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس در 12 بند و سه تبصره تهیه شده است.

به گفته کناری نژاد، محیط زیست به عنوان یکی از اصلی ترین مسائل سال های اخیر در تمام جهان، حیات بسیاری از انسانها را تحت تاثیر قرار داده که  این اهمیت را می توان در پدیده گرمایش زمین به خوبی درک کرد.

  وی افزود: کشور ما و استان هرمزگان نیز از اتفاقات جهانی و منطقه ای در حوزه محیط زیست مستثنی نبوده و دستخوش اتفاقاتی بوده که در زمان مناسب جای تامل دارد.

  این عضو شورای شهر بندرعباس تأکید کرد: این شهر به واسطه ساحلی بودن و استقرار بیش از 70 صنعت بزرگ و متوسط در غرب آن، با مسائل مختلفی از جمله آلودگی هوا، خاک، ساحل و دریا مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه شهرداری به مسائل زیست محیطی پیرامون بندرعباس

لزوم توجه شهرداری به مسائل زیست محیطی پیرامون بندرعباس