مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 09:352023-01-09پزشكي

نشانی و برنامه پایگاه های واکسیناسیون کووید - 19 در شهر زنجان


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان اعلام کرد: در همه مراکز جامع سلامت شهری و خانه های بهداشت روستایی، واکسیناسیون کرونا انجام می شود.

- ایسنا/زنجان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان اعلام کرد: در همه مراکز جامع سلامت شهری و خانه های بهداشت روستایی، واکسیناسیون کرونا انجام می شود.

حسن اسمخانی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام آخرین رنگ بندی کرونایی، اظهار کرد: 3 شهرستان در وضعیت زرد (نسبتاً پرخطر) و باقی شهرها در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد و مطابق آخرین رنگ بندی کرونایی شهرستان های ایجرود، سلطانیه و طارم، در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی تصریح کرد: با وجود ورود سویه های جدید اُمیکرون به کشورمان تاکنون هیچ کدام از این سویه ها در استان مشاهده نشده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه علی رغم پایین آمدن میزان ابتلا به این ویروس در استان و ورود سویه های جدید به کشورمان، چندان نمی توان به تدام این وضعیت امیدوار بود، افزود: لذا همچنان مانند گذشته رعایت شیوه نامه های بهداشتی (زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی) الزامی است.

اسم خانی با بیان اینکه در همه مراکز جامع سلامت شهری و خانه های بهداشت روستایی، واکسیناسیون کرونا انجام می شود، تأکید کرد: به همشهریان توصیه می شود تا نسبت به تکمیل واکسیناسیون اقدام کنند و افرادی که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانی و برنامه پایگاه های واکسیناسیون کووید - 19 در شهر زنجان

نشانی و برنامه پایگاه های واکسیناسیون کووید - 19 در شهر زنجان