مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 09:302023-01-09پزشكي

16 بیمار کرونایی در شاهرود بستری شدند/ ضرورت توجه مردم به واکسن


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از شیوع بیماری کرونا در شهرستان های تابعه دانشگاه خبر داد و گفت: 16 بیمار مشکوک به کرونا با علائم حاد تنفسی در بیمارستان بستری هستند.

- حسین شیبانی در گفتگو با و حتی آنفولانزا به صفر رسیده بود که متأسفانه امروز این میزان به 16 نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه از 16 نفر بستری شده بیماری کرونا در شاهرود، پنج نفر در آی سی یو نگهداریم می شوند، افزود: وضعیت این بیماران آن قدرها هم بد نیست اما شرایط خوبی نیز نداشتند و لذا به بخش آی سی یو انتقال داده شده اند.

عدم ثبت فوتی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه علی رغم شیوع بیشتر ویروس کرونا در هفته اخیر فوتی در شاهرود و میامی ثبت نشده است، ابراز داشت: با این شرایط و اگر شیوع همین طور رشد پیدا کند باید منتظر وقوع پیک دیگری از بیماری کرونا و سویه جدید باشیم.

شیبانی با بیان اینکه اقدامی که ما می توانیم امروز صورت دهیم این است که با همکاری هم و اقدامات مراقبتی هم شدت آن را کاهش دهیم و هم ماندگاری آن را کمتر کنیم، گفت: مهمترین توصیه در این زمینه تکمیل واکسیناسیون است.

وی با بیان اینکه انواع واکسن کرونا در دسترس مردم شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود قرار دارد، تاکید کرد: استفاده از ماسک به خصوص عدم ماندگاری در مکان های پرازدحام از دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 بیمار کرونایی در شاهرود بستری شدند/ ضرورت توجه مردم به واکسن

16 بیمار کرونایی در شاهرود بستری شدند/ ضرورت توجه مردم به واکسن