مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 09:302023-01-09سياسي

پرداخت تعرفه های پزشکی دهک بندی شود/تفکیک فقرا از پولدارها


معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی، پیشنهاد داد پرداختی تعرفه های پزشکی از جیب مردم، بر اساس دهک بندی جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکبر رنجبرزاده، با اشاره به اینکه مبحث تعرفه های پزشکی همواره مورد اعتراض مردم و پزشکان بوده است، اظهار کرد: هر دو جامعه هدف هم معترض هستند و هم رضایت کافی را ندارند، لذا باید به دنبال این باشم که نقص کار کجا است.

وی با بیان اینکه پرچم توانمندی، شایستگی و شاخص های پزشکی ما در منطقه ارتفاع بالاتری دارد و هم در سطح جهان حرفی برای گفتن داریم، افزود: جامعه پزشکی حقوقی دارد که باید توسط توسط سیاستگذاران، تصمیم سازان و تصمیم گیران حقوق آحاد مختلف مردم لحاظ شود که اگر نادیده گرفته شود دود آن به چشم آیندگان خواهد رفت.

رنجبرزاده با اشاره به اینکه مردم نیز حقوقی دارند که بر اساس آن باید بتوانند خدمات سلامت را از دولت دریافت کنند، ادامه داد: این حق مسلم هر شهروند ایرانی است تا به لحاظ بیماری خود درمانده نشود و با سهولت و آسایش خاطر خدمات سلامت را دریافت کند و طبق فرمایش رهبری، درد و رنج پرداخت از جیب مضاعف بر رنج بیماری نشود.

معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی تصریح کرد: همان طور که بارها در قانون چهارم، پنجم و ششم توسعه مورد اشاره قرار گرفته و در قوانین جاری هم وجود دارد؛ 70 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تعرفه های پزشکی دهک بندی شود/تفکیک فقرا از پولدارها

پرداخت تعرفه های پزشکی دهک بندی شود/تفکیک فقرا از پولدارها