مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 09:202023-01-09اجتماعي

ارتفاع برف در اردبیل به 30 سانتیمتر رسید


بارش سنگین برف و سرما در سطح استان اردبیل که از سحرگاه روز گذشته آغاز شده، همچنان ادامه دارد و با تداوم بارش، ارتفاع برف در معابر اردبیل به بیش از 30 سانتیمتر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، بارش سنگین برف در استان اردبیل طی شب گذشته شدت گرفت به طوری که هم اکنون مناطق وسیعی از این استان سفیدپوش شده و تداوم بارش موجب کندی تردد در معابر داخل شهر، تعطیلی برخی صنوف، افزایش تصادفات درون شهری و اختلال در زندگی عادی مردم شده است.

بارش برف در استان اردبیل که همچنان ادامه دارد، موجب کندی تردد در محورهای مواصلاتی این استان شده و به علت تاخیر در برفروبی معابر، تردد در معابر داخل شهر اردبیل با اختلال جدی رو به رو شده است.

مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز اعلام کرد که تمامی جاده های اصلی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

هم اکنون عملیات برفروبی در همه جاده ها و به خصوص گردنه های استان اردبیل از جمله گردنه صایین، اسالم، سرچم، حیران و لنگان جریان دارد و در مقاطعی از این گردنه ها بارش شدید برف و کولاک نیز گزارش شده است.

گزارش مردمی اعلام شده در شبکه مجازی نشان می دهد که راه روستایی مناطق مرکزی و کوهستانی استان اردبیل مسدود بوده و راهداران در تلاش برای بازگشایی آنها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتفاع برف در اردبیل به 30 سانتیمتر رسید

ارتفاع برف در اردبیل به 30 سانتیمتر رسید