مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 08:252023-01-09ورزشي

محرابی: بوکس نیازمند تغییر نسل است/ مربیان ایرانی از علم روز دنیا عقبند


پیشکسوت و ملی پوش سابق بوکس ایران گفت: نیازمند تغییر نسل اساسی در زمینه مربیان هستیم، متاسفانه مربیان ما آموزش خوبی ندیده اند و از علم روز دنیا عقبند.

- پیشکسوت و ملی پوش سابق بوکس ایران گفت: نیازمند تغییر نسل اساسی در زمینه مربیان هستیم، متاسفانه مربیان ما آموزش خوبی ندیده اند و از علم روز دنیا عقبند.

سجاد محرابی در گفت وگو با ایسنا، درباره انتخاب حسین نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، توضیح داد: نهرودی بزرگ همه ما است و الان در این شرایط نه چندان مساعد فدراسیون، شاید بد نباشد که او به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود.

می شود تا زمانی که فدراسیون سر و سامان بگیرد از مربیان داخلی استفاده کرد، ولی نظر من این است که دیگر نباید مربی ایران باشد.

او ادامه داد: متاسفانه از سال 67 تا الان که بوکس بازگشایی شد، کلا 4 نفر (اکبر احدی، علیرضا استکی، حسین نهرودی و عبدالرضا انصاری) در تیم ملی ایران سرمربیگری کرده اند که نشان می دهد در زمینه مربیگری چندان نتیجه ای برای بوکس ایران حاصل نشده است.

دو سه مربی خارجی هم آمدند که متاسفانه تو کارشان گذاشتند و آن ها رفتند.

متاسفانه از سال 67 تا الان که بوکس بازگشایی شد، کلا 4 نفر در تیم ملی ایران سرمربیگری کرده اندپیشکسوت بوکس ایران با بیان اینکه باید از حضور مربیان خارجی به صورت بلند مدت بهره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرابی: بوکس نیازمند تغییر نسل است/ مربیان ایرانی از علم روز دنیا عقبند

محرابی: بوکس نیازمند تغییر نسل است/ مربیان ایرانی از علم روز دنیا عقبند