مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 08:202023-01-09سياسي

«مکتب حاج قاسم» برآمده از مکتب عاشوراست


مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر اساس نظریات جامعه شناسان دلیل ماندگاری مکتب حاج قاسم پویایی است که این خصیصه را از مکتب عاشورا به ارث برده است و اگر امروز هرگونه تزلزلی در مدیران و مسئولان ایجاد شود به دلیل فاصله گرفتن از فرهنگ عاشوراست.

- دکتر عباس محمدیان در نشست بررسی ابعاد رسانه ای شخصیت و مکتب حاج قاسم سلیمانی که شب گذشته 18 دی 1401 در سالن جلسات اقشار سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هواپیمای اوکراینی، اظهار کرد: رسانه ای شدن دقیق و واقعی مکتب حاج قاسم ضرورت امروز است و اصحاب رسانه باید در راستای پیشگیری از تحریف این مکتب پیشگام باشند تا شهید سلیمانی دور از دسترس نشان داده نشود.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم در حیات 60 ساله اش از نادرترین فرماندهان نظامی بود که رسانه را درک می کرد و سال 1374 اولین هفته نامه ثارالله را در لشکر ثارالله کرمان راه اندازی کرد.

محمدیان بیان کرد: علاوه بر معنویت و اخلاص حاج قاسم که به او عزت داده بود، احترام به والدین هم از شاخصه های اصلی آن مرد بزرگ محسوب می شد و در این میان جلوه های ولایی بودن مکتب حاج قاسم که در شرایطِ فتنه ها همواره همراه و همگام با ولایت حرکت می کرد درخشش خاصی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مکتب حاج قاسم» برآمده از مکتب عاشوراست

«مکتب حاج قاسم» برآمده از مکتب عاشوراست