مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 07:552023-01-09اقتصادي

فرماندار بهاباد: تحقق تاکنون 15 درصد مصوبات دور اول سفر رییس جمهور در بهاباد


از مجموعه اعتبارات مصوب شده در دوره اول سفر رییس جهور به استان یزد تاکنون 80 میلیارد تومان تخصیص یافته و هزینه و می توان گفت تاکنون 15 درصد مصوبات محقق شدند.

-  علیرضا تیموری فرماندار بهاباد، در آستانه دور دوم سفر رییس دولت سیزدهم به استان یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: اولین سفر رییس دولت سیزدهم به استان یزد خیرات و برکات زیادی برای مردم شهرستان بهاباد به همراه داشت و امیدواریم در سفر پیش رو نیز دستاورد های خوبی برای استان داشته باشد و مناطق کمتر توسعه یافته نیز مورد توجه بیشتر قرار گیرند.

وی افزود: جاده بهاباد ـ نایبند با اعتبار 400 میلیارد تومان، بیمارستان 96 تختخوابی بهاباد با اعتبار 100 میلیارد تومان، گازرسانی به روستاهای شهرستان با اعتبار 55 میلیارد تومان و سایر بخش های کشاورزی، فرهنگی، هنری، ورزشی با اعتبار 145 میلیارد تومان را از مهمترین مصوبات دور اول سفر رییس جمهور برای شهرستان بهاباد است.

تیموری همچنین خط انتقال آب از خلیج فارس به یزد را یک کاربسیار بزرگ برای استان یزد دانست و گفت: پروژه انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران را فرصتی برای توصعه صنعت برشمرد و این اتفاق یک چشم اندازی برای آینده استان یزد خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بهاباد: تحقق تاکنون 15 درصد مصوبات دور اول سفر رییس جمهور در بهاباد

فرماندار بهاباد: تحقق تاکنون 15 درصد مصوبات دور اول سفر رییس جمهور در بهاباد