مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 02:102023-01-08بين الملل

سودان جنوبی ؛ ماجرای سمبلیک خبرنگاران و خیس کردن بی موقع رییس جمهور


این ماجرا، به طرز سمبلیکی حال و روز روزنامه نگاران در بسیاری از کشورها را نشان می دهد که مقامات خرابکاری می کنند و روزنامه نگارانی که واقعیت ها را بازتاب داده اند به اتهام و بلکه به جرم خرابکاری هزینه می دهند.

- این ماجرا، به طرز سمبلیکی حال و روز روزنامه نگاران در بسیاری از کشورها را نشان می دهد که مقامات خرابکاری می کنند و روزنامه نگارانی که واقعیت ها را بازتاب داده اند به اتهام و بلکه به جرم خرابکاری هزینه می دهند.

عصر ایران؛ جعفر محمدی - رییس جمهور سودان جنوبی، در مراسم افتتاح یک جاده و در حالی که سرود ملی کشورش نواخته می شده، دچار بی اختیاری ادرار شده و شلوارش را خیس کرده است.

حالا 6 خبرنگار را در آن کشور فلک زده گرفته و به فلک بسته اند که چرا این تصویر را منتشر کردید.

اتحادیه روزنامه نگاران سودان جنوبی هم بیانیه داده و خواستار آزادی فوری همکاران شان شده است ولی بیچاره ها هنوز در زندان هستند و دارند تاوان ادرار بی موقع رییس جمهوری را می دهند که حتی نمی تواند خودش را نگه دارد ولی همچنان اصرار دارد که پرزیدنت کشوری با 13 میلیون جمعیت باشد.

                                   رییس جمهور سودان جنوبی با کلاه کابوی معروفش که از جرج بوش هدیه گرفته است و آن را همه جا بر سر دارد این ماجرا، به طرز سمبلیکی حال و روز روزنامه نگاران در بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سودان جنوبی ؛ ماجرای سمبلیک خبرنگاران و خیس کردن بی موقع رییس جمهور

سودان جنوبی ؛ ماجرای سمبلیک خبرنگاران و خیس کردن بی موقع رییس جمهور