مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 23:452023-01-08بين الملل

حمله طرفداران بولسونارو به کاخ ریاست جمهوری و کنگره برزیل


هواداران بولسونارو هنوز پیروزی لولا داسیلوا در انتخابات ریاست جمهوری را نپذیرفته اند و بعضی از آنان از سی ام اکتبر در مقابل مقر ارتش در برازیلیا تحصن کرده و خواستار مداخله نظامیان هستند.

- هواداران بولسونارو هنوز پیروزی لولا داسیلوا در انتخابات ریاست جمهوری را نپذیرفته اند و بعضی از آنان از سی ام اکتبر در مقابل مقر ارتش در برازیلیا تحصن کرده و خواستار مداخله نظامیان هستند.

هواداران ژاییر بولسونارو رییس جمهوری سابق برزیل روز یکشنبه به ساختمان های کنگره ملی (پارلمان)، دیوان عالی و کاخ ریاست جمهوری این کشور یورش بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، معترضان از موانعی که در اطراف ساختمان کنگره ملی بر پا شده بود، عبور کرده و خود را به پشت بام آن رساندند.

پلیس برای مقابله با معترضان از گاز اشک آور استفاده کرد.

خبرگزاری برزیلی LUSA تایید کرد که صدها نفر از هواداران بولسونارو به ساختمان کنگره ملی یورش برده و خواستار مداخله ارتش برای برکناری لوییس ایناسیو لولا داسیلوا از ریاست جمهوری شدند.

بر اساس این گزارش، تصاویر ویدیویی نشان می دهد که صدها نفر از هواداران بولسونارو وارد ساختمان کنگره ملی که شامل سنا و مجلس نمایندگان است، شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله طرفداران بولسونارو به کاخ ریاست جمهوری و کنگره برزیل

حمله طرفداران بولسونارو به کاخ ریاست جمهوری و کنگره برزیل