مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 23:352023-01-08اجتماعي

مسافران به استان گیلان سفر نکنند


ستاد مدیریت بحران استان گیلان برگزار و مسئولان از آماده باش همه دستگاه های خدماتی در پی هشدار اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش برف خبر داده و از مسافران خواستند به این استان سفر نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الله عطایی بعد از ظهر یکشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان گیلان با اشاره به بارش برف و کاهش شدید دمای هوا گفت: هموطنان با توجه به این شرایط تا اطلاع ثانوی به استان گیلان سفر نکنند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با اشاره به آماده باش همه نیروهای این سازمان از استقرار 500 راهدار در محورهای استان برای خدمات رسانی در زمان بحران خبر داد.

وی ادامه داد: 390 دستگاه ماشین آلات خدمات رسان در راه های استان آماده خدمات رسانی در برف پیش رو و به مردم هستند.

کم کاری از هیچ دستگاهی در برف پیش رو پذیرفته نیست امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز در ادامه این نشست به تمهیدات پیش بینی شده برای مقابله با بحران های احتمالی اشاره و اضافه کرد: همه سازمان های خدمات رسان باید تلاش کنند تا راه های ورودی شهر رشت و استان باز باشد.

وی با اشاره به پای کار امدن بخش خصوصی برای کمک به دستگاه های خدماتی در زمان بحران گفت: 16 دستگاه بولدوزر دستگاه های خدمات رسان دولتی و 60 دستگاه گریدر و ماشین آلات برف روب از بخش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران به استان گیلان سفر نکنند

مسافران به استان گیلان سفر نکنند