مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 23:302023-01-08حوادث

فاجعه ای به رنگ خون!


خودروی پدرم را بدون اجازه، از پارکینگ بیرون آوردم تا با دوستانم دور بزنیم به همین دلیل هم امیرمحمد سوییچ را از من گرفت تا او رانندگی کند اما زمانی که با سرعت در بولوار امامیه حرکت می کردیم ناگهان .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این ها بخشی از اظهارات نوجوان 15 ساله ای به نام احسان است که بعد از حادثه دلخراش رانندگی در مشهد دستگیر شد و درحالی به کلانتری قاسم آباد انتقال یافت که دوست مورد ادعای وی و دیگر سرنشینان خودرو پس از تصادف هولناک از صحنه حادثه گریخته بودند.

این نوجوان که با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ احمد زمانی (رییس کلانتری قاسم آباد) و برای ریشه یابی این حادثه تکان دهنده مورد پرسش های تخصصی افسران کارآزموده قرار گرفته بود، درباره چگونگی وقوع این ماجرای دلخراش گفت: وقتی خودروی سمند سفیدرنگ پدرم را از منزل مسکونی خودمان در بولوار فلاحی بیرون آوردم، من در صندلی شاگرد نشستم و امیرمحمد هم در حالی پشت فرمان قرار گرفت که 3 تن دیگر از دوستانمان در صندلی عقب نشسته بودند.

هنگامی که از سمت میدان امامیه به طرف بولوار میثاق حرکت می کردیم، امیرمحمد پدال گاز را فشرد و خودرو خیلی سرعت گرفت.

در همین حال ناگهان یک دستگاه پراید جلوی ما پیچید و هنگامی که امیرمحمد پدال ترمز را فشار داد ناگهان کنترل فرمان از دستش خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاجعه ای به رنگ خون!

فاجعه ای به رنگ خون!