مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 22:302023-01-08فرهنگي

اصحاب رسانه اجازه تحریف مکتب شهید سلیمانی را ندهند


مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نباید اجاره دهیم جریان رسانه ای با دور از دسترس کردن شهید سلیمانی باعث تحریف نا خواسته این شهید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس محمدیان بعد از ظهر یکشنبه در نشست بررسی ابعاد رسانه ای شخصیت و مکتب شهید سلیمانی که به همت بسیج رسانه برگزار شد اظهار کرد: اصحاب رسانه امروز بیشترین اضافه بار ناکارآمدی جریان ها را در کشور متقبل می شوند.

وی با بیان اینکه نگاه ها و توجهات در جنگ رسانه ای به قلم ها و دوربین های اصحاب رسانه است، افزود: افکار دنیا منتظر این هستند که ما در جنگ رسانه ای را شکست بخوریم اما در داخل باید بزرگترین جبهه رسانه ای را تشکیل دهیم.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ضرورت رسانه ای شدن مکتب شهید سلیمانی در این شرایط و اوضاع فعلی کشور بیش از هر زمان است.

وی تصریح کرد: ما در مکتب شهید سلیمانی ادبیات و تعاریف مختلفی را می بینیم اما آنچه برای ما باید مهم باشد تبیین واقعی این مکتب است.

محمدیان با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید در راستای اینکه این مکتب دچار تحریف نشود پیشگام باشند، اضافه کرد: شهید سلیمانی جزو فرماندهانی بود که رسانه را می شناخت و از سال 74 مجوز تأسیس یک نشریه را در کرمان گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه اجازه تحریف مکتب شهید سلیمانی را ندهند

اصحاب رسانه اجازه تحریف مکتب شهید سلیمانی را ندهند