مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 21:452023-01-08بين الملل

نماینده پارلمان عراق: نخست وزیر سابق عراق به امارات گریخته است


علی ترکی الجمالی نماینده فراکسیون الصادقون تأکید کرد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق عراق به دلیل ترس از دستگیری و محاکمه به دلیل اتهامات وارده از جمله دست داشتن در شهادت فرماندهان پیروزی به اقلیم کردستان و سپس به امارات متواری شده است.

- علی ترکی الجمالی نماینده فراکسیون الصادقون تأکید کرد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق عراق به دلیل ترس از دستگیری و محاکمه به دلیل اتهامات وارده از جمله دست داشتن در شهادت فرماندهان پیروزی به اقلیم کردستان و سپس به امارات متواری شده است.

نماینده فراکسیون الصادقون در پارلمان عراق در گفت وگو با شبکه ماهواره ای العهد، اعلام کرد که مصطفی الکاظمی 3 هفته پیش و از طریق کردستان عراق به امارات گریخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی ترکی الجمالی نماینده فراکسیون الصادقون تأکید کرد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق عراق به دلیل ترس از دستگیری و محاکمه به دلیل اتهامات وارده از جمله دست داشتن در شهادت فرماندهان پیروزی به اقلیم کردستان و سپس به امارات متواری شده است.

وی از پارلمان عراق خواست تا به سرعت نسبت به بررسی این موضوع و شناسایی افرادی که در شهادت شهید ابومهدی المهندس و شهید سلیمانی نقش داشتند، اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده پارلمان عراق: نخست وزیر سابق عراق به امارات گریخته است

نماینده پارلمان عراق: نخست وزیر سابق عراق به امارات گریخته است