مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 21:452023-01-08اقتصادي

8 تقاطع غیرهمسطح در استان اصفهان در حال ساخت است


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گفت: 8 تقاطع غیرهمسطح در سطح استان اصفهان در حال ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر از پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، بهزاد شاهسوندی در خصوص وضعیت احداث تقاطع های غیر همسطح استان اظهار داشت: در حال حاضر هشت تقاطع غیر همسطح در پهنه استان اصفهان با اعتبار هزینه شده یکهزار و 89 میلیارد ریال در دست احداث است.

وی ادامه داد: احداث تقاطع غیر همسطح محور علویجه به پلیس راه در محل تلاقی با آزاد راه غرب از سال 1399 آغاز و در حال حاضر پیشرفت 98 درصدی دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: این پروژه دارای پل دو دهانه 22 متری و پنج کیلومتر راهسازی بوده است و 164 میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است.

وی در خصوص احداث زیرگذر کاشان – نوش آباد واقع در کمربندی کاشان ابراز داشت: این زیرگذر دارای سه دهانه 15 متری و سه کیلومتر راهسازی است که از سال 1398 احداث آن آغاز شده است و در سال 1403 پایان می یابد همچنین با پیشرفت 15 درصدی تا کنون 148 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

شاهسوندی گفت: زیرگذر چرمهین زمان آباد دارای یک دهانه 10 متری بوده که از سال 1396 احداث آن شروع شده و دارای 98 درصد پیشرفت فیزیکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 تقاطع غیرهمسطح در استان اصفهان در حال ساخت است

8 تقاطع غیرهمسطح در استان اصفهان در حال ساخت است