مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 21:352023-01-08فناوري

150 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای دولت تا کنون بالغ بر 150 روستای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

- مصطفی بهی، امروز یکشنبه 18 دی در حاشیه بازدید از پروژه فیبر نوری مسیر نهبندان- شهداد که با حضور فرماندار شهرستان نهبندان صورت گرفت، گفت: تاکنون استان خراسان جنوبی از 12 مسیر جهت تأمین پهنای باند به ظرفیت های زیرساخت کشور و شبکه ها در مخابرات کشور متصل بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با اجرای مسیر فیبر نوری نهبندان_شهداد که در شرکت ارتباطات زیر ساخت و اعتبارات ملی در دست اجرا است مسیر نهبندان با شهداد با اجرای فیبر نوری 300 کیلومتر در دست اقدام است و با تلاش های صورت گرفته کل مسیر در استان خراسان جنوبی و کرمان فیبر گذاری آن انجام شده است.

بهی تصریح کرد: مرکز زیر ساختی ارتباطات در دهسلم نهبندان و در گندم بریان استان کرمان در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید که کل ظرفیت فیبر نوری زیرساخت در این مسیر در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و خراسان جنوبی منطبق بر این مسیر به پایداری ارتباطات بالاتر و پشتیبانی جدید به فیبر زیر ساخت دست پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با تلاش هایی که در حوزه زیرساخت انجام شده است پهنای باند ورودی استان هم اکنون 150 گیگابیت بر ثانیه است، گفت: با اجرای این مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

150 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند