مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 21:262023-01-08سياسي

عملکرد ضعیف برخی بانکها در تسهیلات مسکن به رییس قوه قضاییه اعلام شد


به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از دفتر نماینده مردم غرب هرمزگان، محمدرضا رضایی کوچی عصر یکشنبه در آیین افتتاح پُل بندر چارک هرمزگان بیان داشت: امروز وحدت بین مجلس و دولت باعث شده در سراسر کشور شاهد بهره برداری و کلنگ زنی طرح های عمرانی بسیاری باشیم.

وی عنوان کرد: یکی از موضوع هایی که در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون عمران دنبال می کنیم توسعه متوازن و توزیع عادلانه منابع در کشور است که در بودجه های سالانه بودجه ای برای استان های کمتر برخوردار در نظر گرفته می شود.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: برای افزایش درآمد اختصاصی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بودجه کمک کردیم و همین باعث شد در 2 سال گذشته شاهد حرکت های خوبی باشیم.

وی گفت: احداث جاده های روستایی، روکش جاده ها، رفع نقاط حادثه خیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای که مد نظر مجلس است از جمله این حرکت هاست.

رضایی کوچی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: وزیر سابق راه و شهرسازی، مرحوم رستم قاسمی همه توان و وجودش را برای خدمت به مردم به کار بسته بود و حتی در زمانی که باید پیگیر امور درمانی خود می شد وقت خویش را برای کمک به مردم گذاشته بود.

وی اشاره کرد: امید می رود وزیر جدید راه و شهرسازی که جوان نیز هست با توان بالا در جهت خدمت به مردم گام بردارد و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ضعیف برخی بانکها در تسهیلات مسکن به رییس قوه قضاییه اعلام شد

عملکرد ضعیف برخی بانکها در تسهیلات مسکن به رییس قوه قضاییه اعلام شد