مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 21:062023-01-08بين الملل

کره جنوبی در حال بررسی خرید سیستم کنترل پرواز از تل آویو


منابع نظامی کره جنوبی از بررسی خرید سیستم «چشم برقی» اسراییل توسط ارتش این کشور به منظور ارتقاء توانایی ردیابی پهپادهای کره شمالی خبر دادند.

- منابع نظامی کره جنوبی از بررسی خرید سیستم چشم برقی اسراییل توسط ارتش این کشور به منظور ارتقاء توانایی ردیابی پهپادهای کره شمالی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روسیا الیوم این اقدام در حالی صورت می گیرد که مقامات دفاعی کره جنوبی به دلیل عدم موفقیت در مقابله با نفوذ پنج پهپاد کره شمالی به حریم هوایی خود در اواخر ماه گذشته مورد انتقاد شدید قرار گرفتند.

کره جنوبی با تاخیر اعلام کرد یکی از این هواپیماها، حریم منطقه پرواز ممنوع خود به نام P-73 در نزدیکی دفتر ریاست جمهوری در منطقه یونگسان در مرکز سئول را نقض کرده است.

به گفته این منبع، ارتش کره جنوبی به منظور تقویت سیستم دفاع هوایی، در حال بررسی خرید فوری سامانه اسکای اسپوتر اسراییل است.

این سیستم پیشرفته توسط شرکت اسراییلی رافیل برای صنایع نظامی طراحی شده و با هدف شناسایی و ردیابی سریع پرنده ها از جمله پهپادهای کوچک، بالون ها و بادبادک های مورد استفاده در حرکات تهاجمی ساخته شده است.

ارتش کره جنوبی قصد دارد پس از بررسی اثربخشی این سیستم در مقابله با تهدیدات پهپادها، به ویژه در جبران نقص رادارها و سیستم های ردیابی حرارتی، تصمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی در حال بررسی خرید سیستم کنترل پرواز از تل آویو

کره جنوبی در حال بررسی خرید سیستم کنترل پرواز از تل آویو