مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 20:302023-01-08سياسي

دشمن در جنگ ترکیبی حیا و عفت زنان را هدف قرار داده است


استاندار آذربایجان شرقی، به توطئه ها و نقشه های دشمنان علیه زن و خانواده در جنگ ترکیبی اشاره کرد و گفت: دشمن در این جنگ، حیا و عفت و نقش زنان را هدف قرار داده است، - اما در همین اتفاقات اخیر دیدیم که زنان جامعه ما با وجود همه مشکلات و مطالباتی که داشتند، با اغتشاش و آشوب همراه نشدند و نگذاشتند که سلطه رسانه ای دشمن به هدف خود دست یابد.

عابدین خرّم، یکشنبه، 18 دیماه، در نشست صمیمی با بانوان نخبه و فعال در حوزه های مختلف، با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر، اظهار کرد: امروز به شدت نیازمند اقدامات و برنامه هایی هستیم که هویت و توانمندی زنان جامعه ما را نشان دهد و همه فعالان حوزه زنان و خانواده باید نسبت به برگزاری چنین برنامه هایی اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به مسائل مطرح شده از سوی تعدادی از میهمانان این جلسه، گفت: در مورد حل این مسائل، هم مدیران دستگاه های اجرایی باید راهکارهای پیشنهادی را تحلیل و به مرحله اجرا درآورند و گزارش آن را ارائه کنند و هم خود بانوان فعال در حوزه های مختلف در کارسازی برنامه ها و سیاست گذاری های این حوزه مشارکت داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار صدها تن از زنان فرهیخته و فعال کشور در عرصه های مختلف، گفت: بیانات ایشان حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در جنگ ترکیبی حیا و عفت زنان را هدف قرار داده است

دشمن در جنگ ترکیبی حیا و عفت زنان را هدف قرار داده است