مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 20:252023-01-08سياسي

عملکرد ضعیف برخی بانکها در تسهیلات مسکن به قوه قضاییه اعلام شد


برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن و تسریع در ساخت یک میلیون مسکن خوب عمل نکرده اند که این موضوع به رییس قوه قضاییه اطلاع داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا رضایی کوچی عصر یکشنبه در آیین افتتاح پُل بندر چارک هرمزگان بیان داشت: امروز وحدت بین مجلس و دولت باعث شده در سراسر کشور شاهد بهره برداری و کلنگ زنی طرح های عمرانی بسیاری باشیم.

وی عنوان کرد: یکی از موضوع هایی که در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون عمران دنبال می کنیم توسعه متوازن و توزیع عادلانه منابع در کشور است که در بودجه های سالانه بودجه ای برای استان های کمتر برخوردار در نظر گرفته می شود.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: برای افزایش درآمد اختصاصی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بودجه کمک کردیم و همین باعث شد در 2 سال گذشته شاهد حرکت های خوبی باشیم.

وی گفت: احداث جاده های روستایی، روکش جاده ها، رفع نقاط حادثه خیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای که مد نظر مجلس است از جمله این حرکت هاست.

رضایی کوچی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: وزیر سابق راه و شهرسازی، مرحوم رستم قاسمی همه توان و وجودش را برای خدمت به مردم به کار بسته بود و حتی در زمانی که باید پیگیر امور درمانی خود می شد وقت خویش را برای کمک به مردم گذاشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ضعیف برخی بانکها در تسهیلات مسکن به قوه قضاییه اعلام شد

عملکرد ضعیف برخی بانکها در تسهیلات مسکن به قوه قضاییه اعلام شد