مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 19:552023-01-08سياسي

حضور 4 پزشک متخصص در خلیل آباد/ مسیر تردد معلولان به شهر مناسب سازی می شود


مسیر تردد افراد معلول ونابینایان از درب منزل آنان تا مسیر اصلی داخل شهر مناسب سازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل آباد، سید مسعود یاوری فرماندار خلیل آباد در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان که عصر امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، اظهار کرد: دستگاههای خدماتی موظف هستند در دو شهر خلیل آباد و کندر مناسب سازی مسیر های تردد افراد معلول و نابینا را فراهم نمایند.

وی دراین جلسه ضمن اشاره به سیاست های باز دولت سیزدهم در گره گشایی از مشکلات مردم، گفت: تهعد اشتغال این شهرستان در سال جاری 981 نفر می باشد که 100 درصد این تعهد در سامانه رصد اشتغال کشور با ثبت 990 نفر بوقوع پیوسته است.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه این میزان اشتغال با پرداخت تسهیلات بیش از 30میلیارد تومان درسال جاری به متقاضیان ایجاد شده است، از ثبت و پایش آن در سامانه رصد خبر داد.

یاوری همچنین از حضور 4 پزشک متخصص در شهرستان خبر داد که این پزشکان در تخصص جراحی داخلی، زنان زایمان ، روان پزشک و قلب می باشند.

وی در ادامه به زیرساخت های بیمارستان خلیل آباد اشاره کرد وگفت: ایجاد محل امحای زباله های عفونی و ایجاد بانک خون و بخش دیالیز بیمارستان در دست توسعه واجرا است که شاهد حرکت ها خوبی دراین حوزه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 4 پزشک متخصص در خلیل آباد/ مسیر تردد معلولان به شهر مناسب سازی می شود

حضور 4 پزشک متخصص در خلیل آباد/ مسیر تردد معلولان به شهر مناسب سازی می شود