مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 19:502023-01-08سياسي

اقدام نشریه فرانسوی، گواه ناامیدی از به ثمر رسیدن توطئه آشوب است


توسل به توهین و اهانت آن هم به بهانه آزادی، گواه روشنی بر پوچی منطق هتاکان و ناامیدی آنها از به ثمر رسیدن توطئه آشوب و ناامنی در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی عصر امروز (یکشنبه) در جلسه هیئت دولت اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی در اهانت به مرجعیت و ارزش های دینی و انسانی مردم ایران را محکوم کرد و افزود: توسل به توهین و اهانت آن هم به بهانه آزادی، گواه روشنی بر پوچی منطق هتاکان و ناامیدی آنها از به ثمر رسیدن توطئه آشوب و ناامنی در کشور است.

رییس جمهور همچنین با اشاره به سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا که همه کشورهای جهان را به وصله شلوار آمریکایی ها تشبیه کرده بود، صحبت های رؤسای جمهور آمریکا در تحقیر ملت ها و دولت ها را مسبوق به سابقه دانست و اظهار داشت: این سخنان به نوعی بازگشت به فرهنگ دوران استعمارگری و دلیلی بر این مدعاست که پشت ژست های فریبنده آمریکا در دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان، هیبت وحشی و روحیه فرعونی پنهان است.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدارها و جلسات متعدد خود با مردم، در سفرهای استانی و دیدارهای عمومی، از مسئولان و مدیران خواست بازدیدهای میدانی و پیگیری حل مشکلات و دغدغه های مردم را در دستور کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام نشریه فرانسوی، گواه ناامیدی از به ثمر رسیدن توطئه آشوب است

اقدام نشریه فرانسوی، گواه ناامیدی از به ثمر رسیدن توطئه آشوب است