مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 19:502023-01-08اقتصادي

داوری جشنواره امتنان در البرز به پایان رسید


معاون اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از اتمام فرآیند داوری جشنواره امتنان از کارگران گروه های کار و واحد نمونه سال استان خبر داد.

- مرضیه فهمیده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از بررسی میدانی از 70 طرح رسیده به جشنواره، فرآیند داوری توسط داوران منتخب از دستگاه های اجرایی استان و کمیته علمی منتخب از میان برگزیدگان جشنواره امتنان سال گذشته، کارگران و گروه های کار و واحد نمونه استان انتخاب شدند.

معاون اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه گفت: منتخبین سی و چهارمین جشنواره امتنان استان البرز پس از تشکیل کمیته ارزیابی و داوری با حضور کارشناسان برگزیده از سازمان بسیج کارگران و کارخانجات، سازمان های برق، صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی، پارک علم و فناوری و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مراحل داوری و بررسی میدانی و راستی آزمایی از طرح های شرکت کننده در این دوره از جشنواره صورت پذیرفت و منتخبان پس از کسب امتیاز لازم در سه بخش اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب شدند.

مرضیه فهمیده در ادامه گفت: از هر بخش یک کارگر و همچنین یک واحد نمونه به مرحله ملی و دبیرخانه ملی برگزاری جشنواره امتنان معرفی شدند که پس از کسب رتبه های برتر، با حضور رییس محترم جمهور و مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری جشنواره امتنان در البرز به پایان رسید

داوری جشنواره امتنان در البرز به پایان رسید