مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 19:502023-01-08سياسي

ارسال نامه از بهشت برای دولتی ها/عضو شورا: دولت به وضعیت آلودگی هوا رسیدگی کند


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با ارسال نامه ای به معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست خواستار رسیدگی به وضعیت آلودگی هوا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی پیرهادی تهران با ارسال نامه ای به معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست خواستار رسیدگی به وضعیت آلودگی هوا شد.

رئوس موضوعات مطروحه از سوی وی در این نامه مشتمل بر لزوم ارائه برنامه زمانی جهت ارتقاء سطح مجاز استاندارد آلایندگی برای کلیه وسایل نقلیه تولید داخلی، اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو در خصوص الزام خودروسازان به ارائه گواهی اسقاط به ازای تولید هر 4 دستگاه خودرو، لزوم کنترل و مدیریت انتشار بخارات بنزین در جایگاه های سوخت و اجرای مرحله دوم طرح کهاب و اجرای قوانین در خصوص نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری است.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران همچنین از رییس سازمان حفاظت محیط زیست خواست تا پاسخگوی شهروندان در قبال روی زمین ماندن این موارد باشد.

پیرهادی در این نامه اظهار داشت: همانگونه که مستحضرید امسال نیز مطابق سنوات گذشته با فرارسیدن فصل پاییز شاهد افزایش در شاخص آلاینده های هوا هستیم، به طوری که متاسفانه در طی دو هفته اخیر شهروندان تهرانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال نامه از بهشت برای دولتی ها/عضو شورا: دولت به وضعیت آلودگی هوا رسیدگی کند

ارسال نامه از بهشت برای دولتی ها/عضو شورا: دولت به وضعیت آلودگی هوا رسیدگی کند