مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 19:002023-01-08اقتصادي

دستگاه های اجرایی لرستان تعهد اشتغال خود را محقق کنند


مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با توجه به زمان باقیمانده تا پایان سال دستگاه های اجرایی تعهد اشتغال خود را محقق کنند.

- علی جهانی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری کوهدشت که 18 دی ماه در سالن جلسات اداره تعاون شهرستان برگزار شد با اشاره به ظرفیت های خدادادی و توانمندی های این شهرستان، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا با بسترسازی و برنامه ریزی های زمانبندی شده به ویژه برای مناطق کمتر توسعه یافته، روستایی در چارچوب اعتباراتی که دولت به استان اختصاص می دهد و همچنین شناسایی افراد واجد شرایط برای سرمایه گذاری و ایجاد طرح های اقتصادی و اشتغال زمینه را فراهم و تسهیل کنیم.

وی تصریح کرد: در حوزه مشاغل خانگی کوهدشت بالغ بر 183 طرح مستقل و پشتیبان با اعتبار 8 میلیارد و 440 میلیون تومان امسال معرفی شدند که تاکنون حدود 3 میلیارد تومان از این تسهیلات پرداخت شده و لازم است بانک ها هم شرایط را برای پرداخت این وام ها برای متقاضیان تسهیل و تسریع کنند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به اعتبارات ابلاغ شده تبصره 16 به استان اشاره کرد و افزود: در این راستا تسهیلات بسیار خوبی به استان با هدف توسعه و ایجاد اشتغال تخصیص داده شده که جذب حداکثری این اعتبارات شرایط توسعه و اشتغالزایی در استان و شهرستان کوهدشت را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی لرستان تعهد اشتغال خود را محقق کنند

دستگاه های اجرایی لرستان تعهد اشتغال خود را محقق کنند