مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 18:202023-01-08اقتصادي

تشریح نوسانات قیمت کالاها در بازار خراسان جنوبی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نوسانات قیمت کالاهای مختلف در بازار استان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد حسن نژاد عصر امروز یکشنبه در ستاد تنظیم بازار استان بیان داشت: پرداخت معوقات همیاران بازار و احداث سردخانه بر اساس مصوبات جلسات قبل این ستاد در حال پیگیری است.

وی به روند افزایش قیمت بعضی از کالاها در بازه زمانی هفتم تا هجدهم دی ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: قیمت هر کیلوگرم عدس 16 درصد (8 هزار تومان)، نخود 10 درصد (5 هزار تومان)، لوبیا قرمز و لپه 5 درصد (2 هزار و 500 تومان) در این مدت افزایش یافته است.

وی افزایش قیمت 2 درصدی برنج هندی به مبلغ 38 هزار تومان و افزایش 14 درصدی برنج پاکستانی به مبلغ 54 هزار تومان را اعلام و گفت: قیمت شکر در این مدت ثابت بوده است اما پیش بینی می شود در ماه های آینده با توجه به ایام پایان سال و ماه رمضان شاهد تغیراتی قیمتی در این خصوص باشیم.

حسن نژاد با اشاره به افزایش 20 درصدی قیمت هویج و 6 درصدی سیب زمینی ادامه داد که قیمت پیاز 5 هزار تومان در هر کیلوگرم کاهش یافته است وی با اشاره به اینکه در قیمت تایر ثبات وجود دارد اما زمزمه های افزایش قیمت آن به گوش می رسد، تصریح کرد: از 27 آذر ماه تا 18 دی ماه هزار و 525 فقره بازرسی از بازار استان انجام شده که در نتیجه آن 65 پرونده تخلف به ارزش 362 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح نوسانات قیمت کالاها در بازار خراسان جنوبی

تشریح نوسانات قیمت کالاها در بازار خراسان جنوبی