مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 16:202023-01-08پزشكي

دعوت رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از مردم برای تزریق واکسن کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با توجه به اینکه بیش از 6 ماه از تزریق واکسن اکثر مردم گذشته و به نوعی ایمنی در جامعه کم شده است، شهروندان برای تزریق دز یادآور واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون کووید 19 مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، سید محمد موسوی میرزایی که به همراه همسر و فرزندانش برای تزریق نوبت یادآور واکسن کرونا به مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی نجفی گل بیرجند مراجعه کرده بود، از عموم مردم استان برای تزریق واکسن کرونا دعوت کرد.

وی با بیان اینکه شاهد موج جدیدی از زیرسویه های جدید کرونا در بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای غربی و شرق آسیا هستیم افزود: در موج های قبلی کرونا، واکسیناسیون به طرز موثر و قابل توجهی بر کاهش میزان مرگ و میر، واگیری، عوارض و شدت بیماری اثرگذار بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تاکید کرد: برای پیشگیری از این بیماری بهترین اقدام، انجام واکسیناسیون است و توصیه اکید می شود گروه های پرخطر و افراد مسن حتما این کار را انجام دهند.

وی با بیان اینکه کمبود واکسن نداریم گفت: خوشبختانه واکسن های تولید داخل به فراوانی وجود دارند و برای انجام واکسیناسیون در دسترس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از مردم برای تزریق واکسن کرونا

دعوت رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از مردم برای تزریق واکسن کرونا