مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 16:052023-01-08پزشكي

طرح پزشکی خانواده در لرستان اجرا می شود/ افزایش مراکز واکسیناسیون


معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده در این استان، از افزایش مراکز واکسیناسیون کرونا در لرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو آماده سازی تجهیزات به منظور پیشگیری از شیوع سویه جدید تاکید کرد.

وی، تصریح کرد: فعال کردن مراکز 16 ساعته و مراکز واکسیناسیون، بیماریابی فعال، تجهیز زنجیره سرد شهرستان ها، آموزش و اطلاع رسانی به مردم در مورد چگونگی پیشگیری از سویه جدید کرونا و نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی می بایست در دستور کار همکاران بهداشت قرار گیرد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان، عنوان کرد: طی چند روز آتی، مراکز واکسیناسیون در کل استان افزایش خواهند یافت تا مردم برای تزریق دُز یادآور مشکلی نداشته باشند.

کوشکی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین برنامه های حوزه بهداشت و درمان موضوع پزشکی خانواده است، عنوان کرد: این موضوع امروز در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته و اعتبار آن نیز تخصیص یافته است.

وی، گفت: در طرح پزشکی خانواده، استان لرستان، جزو گروه دوم که شامل استان های مرزی و محروم می شود قرار دارد و همه واحدها باید برای اجرای هرچه بهتر این طرح تلاش کنند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه این طرح از اردیبهشت ماه سال آتی در استان ما آغاز می شود، عنوان کرد: این طرح جزو اولویت های حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پزشکی خانواده در لرستان اجرا می شود/ افزایش مراکز واکسیناسیون

طرح پزشکی خانواده در لرستان اجرا می شود/ افزایش مراکز واکسیناسیون