مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 16:052023-01-08دانش

رونمایی از طرح های رتبه بندی و تایید صلاحیت مدرسین آموزشگاه های آزاد سینمایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، آیین رونمایی از طرح های رتبه بندی و تایید صلاحیت تدریس مدرسان آموزشگاه های آزاد سینمایی، - آیین رونمایی از طرح های رتبه بندی و تایید صلاحیت مدرسین آموزشگاه های آزاد سینمایی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، آیین رونمایی از طرح های رتبه بندی و تایید صلاحیت تدریس مدرسان آموزشگاه های آزاد سینمایی، با حضور معاونین سازمان سینمایی و مدیران موسسات تابعه در محل سازمان سینمایی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی ضمن اشاره به نقش و جایگاه ارزنده نیروی انسانی متخصص و ضرورت تحول بنیادی در نگرش به مقوله آموزش، به ایجاد انگیزش و فضای رقابت سالم به منظور بهبود مستمر کیفیت خدمات آموزشی آموزشگاه های آزاد سینمایی، ارتقاء و بهبود عملکرد آموزشگاه ها از طریق خودارزیابی و معرفی، پشتیبانی و حمایت از آموزشگاه های با کیفیت مطلوب را از مهمترین اهداف رتبه بندی آموزشگاه های آزاد سینمایی معرفی کرد.

وی با اشاره به طرح تایید صلاحیت تدریس مدرسان آموزشگاه های آزاد سینمایی، اجرای کامل این طرح را گامی بلند در جهت رسیدن به اهداف آن معاونت دانست و افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از طرح های رتبه بندی و تایید صلاحیت مدرسین آموزشگاه های آزاد سینمایی

رونمایی از طرح های رتبه بندی و تایید صلاحیت مدرسین آموزشگاه های آزاد سینمایی