مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 16:052023-01-08سياسي

برنامه های روز زن و گرامیداشت مقام مادر در کهگیلویه و بویراحمد باشکوه برگزار شوند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری باشکوه برنامه ها و جشن های روز زن و هفته گرامیداشت مقام مادر در استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سیدجواد هاشمی مهر در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های روز زن و هفته گرامیداشت مقام مادر به برگزاری باشکوه جشن های این روز تاکید کرد و گفت: در وهله اول به دستگاه ها توصیه می کنیم از جزیره ای عمل کردن پرهیز کنند و با همکاری و تعامل برنامه های شادی را در این ایام مبارک داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با جمعی از بانوان نخبه کشور افزود: رهبری در این دیدار سخنان مهمی در خصوص زنان بیان کردند که از امور بانوان استانداری استان می خواهم این سخنان را در قالب کتابچه در اختیار بانوان قرار دهند تا مورد مطالعه آنها قرار گیرد.

وی با اشاره به سخت گیری هایی که عده ای در خصوص حجاب بانوان انجام می دهند، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران ما هستند که این سخن ایشان باید مورد توجه باشد.

هاشمی مهر زنان و مادران را دارای جایگاه والایی در ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: برنامه های روز زن پربار و اثرگذار باشد مخصوصا در سال جاری که دشمن هجمه های زیادی علیه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های روز زن و گرامیداشت مقام مادر در کهگیلویه و بویراحمد باشکوه برگزار شوند

برنامه های روز زن و گرامیداشت مقام مادر در کهگیلویه و بویراحمد باشکوه برگزار شوند