مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 15:552023-01-08سياسي

طرح تفکیک از مبدا پسماندهای شهری بیرجند اجرایی می شود


شورای اسلامی شهر بیرجند با طرح تفکیک از مبدا پسماندهای شهری در یک چهارم از شهر با اعتبار ماهیانه مبلغ 431 میلیارد ریال به مدت 6 ماه را به اتفاق آراء تصویب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، یکصد و پنجمین جلسه شورای شهر بیرجند امروز با حضور اعضای شورا برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد رییس کمیسیون فرنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بیرجند اظهار داشت: با عنایت به بازسازی آیلند خیابان مدرس، ضرورت اعلام اهداف اجرای این طرح از سوی شهرداری برای روشن شدن اذهان عمومی احساس می شود.

وی همچنین خواستار تشریح اقدامات انجام شده در میدان اجتماعات و بیان برنامه های آتی این پروژه گردید.

 عباس سروری منشی شورای اسلامی شهر بیرجند با اشاره به نامه شهرداری مبنی بر اجرای طرح تفکیک از مبدا پسماندهای شهری و عدم موفقیت شرکت قبلی گفت: شهرداری پیشنهاد ماهیانه مبلغ 431 میلیارد ریال را به مدت 6 ماه و اجرایی در یک چهارم سطح شهر را مطرح نموده که به اتفاق آرا با پیشنهاد شهرداری به صورت مزایده موافقت شد.

وی با اشاره به طرح نامه مدیرعامل مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) مبنی بر درخواست جایگاه نصب بنر در میدان مصلی المهدی و همکاری در توسعه فضای سبز مجموعه توانبخشی تصریح کرد: که اعضای شورا خواهان اظهار نظر شهرداری مبنی بر چگونگی اختصاص جایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تفکیک از مبدا پسماندهای شهری بیرجند اجرایی می شود

طرح تفکیک از مبدا پسماندهای شهری بیرجند اجرایی می شود