مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 15:552023-01-08سياسي

طلاب با خلق امکانات رسالت تبیینی خود را به سرانجام رسانند


نباید دنبال بهانه کمبودها باشیم بلکه باید آن امکانات را خود خلق کرده و به رسالت تبیین خویش به خوبی عمل کنیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر حوزه علمیه خراسان اظهار کرد: نباید دنبال بهانه کمبودها باشیم بلکه باید آن امکانات را خود خلق کرده و به رسالت تبیین خویش به خوبی عمل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان، امروز یکشنبه 18 دی در جمع طلاب خواهر مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) بیرجند، با تبیین شخصیت والای حضرت زهرا(س) پرداخت و گفت: اگر بخواهید همه فضائل انسانی از جمله عفت، حجاب، صدق، راستی، ایثار و از خود گذشتگی، عبادت، بندگی، خدمت به مردم و همه فضائل انسانی، را در چهره یک انسان ببینید، فاطمه(س) آن شخص نمونه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) انسان مجسم و برای همه بشریت و مردان و زنان دنیا الگوست، تصریح کرد: وقتی چنین شخصیتی در تاریخ اسلام مطرح است، همه مسلمانان باید از ایشان در زندگی خود بهره و درس بگیرند.

خیاط با اشاره به نقش برجسته حضرت زهرا(س) که در مقابل انحراف ایستاد و به طور حساب شده ای مقابله کرد، افزود: اعلام به همه بشریت درباره ولایت امیر مومنان(ع) و مقابله برابر تحریف بزرگی که در حال شکل گرفتن بود، مبین رسالت تبیین آن حضرت در امتداد رسالت پیامبر(ص) است که سبب ماندگاری اسلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب با خلق امکانات رسالت تبیینی خود را به سرانجام رسانند

طلاب با خلق امکانات رسالت تبیینی خود را به سرانجام رسانند