مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 15:452023-01-08ورزشي

عدم امکان انجام 6 هزار مأموریت اورژانسی به دلیل مزاحمت های تلفنی


رییس مرکز اورژانس تهران از عدم امکان انجام 6 هزار مأموریت اورژانسی به دلیل ایجاد مزاحمت های تلفنی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر یحیی صالح طبری، رییس مرکز اورژانس تهران امروز در برنامه سلام تهران درباره مزاحمت های تلفنی برای اورژانس گفت: متأسفانه در هفته گذشته بیش از 3 هزار و 400 تماس از 48 هزار تماسی که با اورژانس گرفته شده بود مزاحمت بوده است که 13 درصد کل تماس ها به حساب می آید.

اگر هر یک از این مزاحم ها تنها یک دقیقه با مسئولان اورژانس صحبت کرده باشند به طور کلی دو و نیم روز از وقت مسئولان پاسخ گویی گرفته شده است.

وی درباره مزاحم های تلفنی اظهار کرد: این تماس ها توسط 3 هزار انسان متفاوت گرفته نشده اند، بلکه برخی از افراد 10 الی 15 بار با اورژانس تماس گرفته اند.

از آنجایی که قرار دادن این شماره ها در فهرست سیاه تماس ها کار اخلاقی برای ما به حساب نمی آید ما نمی توانیم مانع تماس گرفتن این افراد شویم.

ما از مردم خواهش می کنیم تا خود و فرزندانشان به هیچ وجه چنین اقدامات مزاحمت آمیزی را صورت ندهند چرا که فعالیت اورژانس بسیار حیاتی و مهم است.

او در ادامه اظهار کرد: اگر اورژانس نتواند به موقع به مشکلات حقیقی مردم رسیدگی کند، شرایط بدی به وجود خواهد آمد؛ ما در هفته گذشته حدوداً 20 هزار مأموریت انجام داده ایم که با توجه به تماس های صورت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم امکان انجام 6 هزار مأموریت اورژانسی به دلیل مزاحمت های تلفنی

عدم امکان انجام 6 هزار مأموریت اورژانسی به دلیل مزاحمت های تلفنی