مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 15:352023-01-08اجتماعي

دمای هوای زنجان کاهش می یابد/ احتمال وقوع کولاک


کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به خروج سامانه بارشی فعال از استان از فردا گفت: از اوایل روز سه شنبه شاهد کاهش محسوس دمای کمینه خواهیم بود و هوای سرد و یخبندان تا روز پنجشنبه تداوم خواهد داشت.

- حسین سلطانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، امروز آسمان قسمتی ابری تا ابری و در برخی مناطق مه آلود خواهد بود، اظهار کرد: این وضعیت جوی گاهی با بارش های پراکنده و وزش باد همراه خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان افزود: بارش های پراکنده طی فردا نیز ادامه خواهد داشت و از روز سه شنبه، سامانه بارشی به تدریج از منطقه خارج می شود.

وی با بیان اینکه برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آسمان غالبا نیمه ابری پیش بینی می شود، ادامه داد: از اوایل روز سه شنبه شاهد کاهش محسوس دمای کمینه خواهیم بود و هوای سرد و یخبندان تا روز پنجشنبه تداوم خواهد داشت.

  سطانی از ثبت دمای 6 درجه زیر صفر طی 24 ساعت گذشته بهعنوان پایین ترین دما در نیک پی در سطح استان خبر داد و گفت: گرم ترین دمای این بازه زمانی با 19 درجه بالای صفر از چورزق گزارش شده است.

شایان ذکر است، محمد محمدی، رییس مرکز مدیریت راه های استان زنجان هم ضمن اشاره به داده های هواشناسی از احتمال وقوع کولاک، پس از بارش های مقطعی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای زنجان کاهش می یابد/ احتمال وقوع کولاک

دمای هوای زنجان کاهش می یابد/ احتمال وقوع کولاک