مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 15:252023-01-08سياسي

جهاد تبیین باید سمت فضای مجازی برود


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر لزوم تقویت جهاد تبیین در فضای مجازی گفت: باید از جایی که ضربه می خوریم دفاع کنیم، بنابراین جهاد تبیین باید به سمت فضای مجازی برود.

- آیت الله محمود محمدی عراقی در جلسه امروز (18 دی) شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با بیان اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی باید همراه با ارائه راهکار باشد، گفت: پیشنهادها و راهکارها باید در جلسات کارشناسی شورا مطرح و چکش کاری شده و در جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح شود، در غیراینصورت جلسات شورا به جلسات درد و دل کردن تبدیل می شود.

وی افزود: از طرفی راهکارهای ارائه شده باید قابلیت اجرایی شدن داشته باشد و باید دستگاه های مجری آن هم مشخص شود.

محمدی عراقی با تاکید بر لزوم حمایت استاندار کرمانشاه از مصوبات شورای فرهنگ عمومی گفت: دستگاه های اجرایی استان زیر نظر استاندار هستند و زمانی که مدیرعالی استان به اجرای مصوبات شورا اهتمام داشته باشد، دستگاه ها نیز پیگیر اجرای مصوبات خواهند بود.

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان با تاکید بر لزوم بهره گیری از تجربیات استانهای موفق در زمینه کاهش برخی معضلات فرهنگی، گفت: زمانی که می توانیم از تجربیات دیگران بهره بگیریم نباید مسیر را از اول شروع کنیم و باید از تجربیات موفق الگوبرداری کرده و تجربیات ناموفق را هم تکرار نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین باید سمت فضای مجازی برود

جهاد تبیین باید سمت فضای مجازی برود