مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 15:202023-01-08سياسي

40 درصد از سرقت ها مربوط به خودرو و لوازم خودرو است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان اینکه 40 درصد از سرقت ها مربوط به خودرو و لوازم خودرو است، گفت: در 2 سال گذشته، بیش از 3 هزار و 700 مورد سرقت در کشور رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر جهانگیر امروز یکشنبه 18 دی ماه در چهارمین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران که در سالن ولایت برگزار شد، گفت: بحث پیشگیری از سرقت و مقوله سرقت به عنوان یک مطالبه عمومی در جامعه مطرح است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه افزود: متأسفانه علیرغم همه زحماتی که دست اندرکاران و کارگزاران در طول سال های گذشته کشیدند، در طول پنج سال گذشته، سرقت به عنوان اولین جرم کشور مطرح بوده و دغدغه ها و مشکلات زیادی را برای خانواده ها و بخش های مختلف فراهم کرده است؛ لذا می طلبد نگاه و برنامه ریزی ویژه ای در این خصوص در دستور کار قرار دهیم.

وی بیان کرد: در همین رابطه چهارمین دستور شورای عالی پیشگیری از جرم با ریاست قوه قضاییه امسال با موضوع پیشگیری از سرقت برگزار شد و در آنجا برای 21 دستگاه وظایف و تکالیفی پیش بینی شد.

جهانگیر با اشاره به اینکه مصوبات شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم پس از تصویب سران سه قوه، لازم الاجرا و در حکم قانون است، تصریح کرد: مراتب تصویب مصوبات توسط سران سه قوه صورت گرفت و به دستگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد از سرقت ها مربوط به خودرو و لوازم خودرو است

40 درصد از سرقت ها مربوط به خودرو و لوازم خودرو است