مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 15:152023-01-08سياسي

زنان ما نشان دادند حجاب خود را دوست دارند


نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از عدم همراهی بانوان عفیفه ما عصبانی است و در فرضیات خام خود خیال می کردند اگر موضوعاتی مانند حوادث اخیر رخ دهد به مقاصد خود در بحث حجاب خواهند رسید.

- حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی ظهر یکشنبه 18 دی ماه در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) ورامین با اشاره به ایام شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی نه عالم بود و نه مرجع تقلید اما مکتب دار شد و مقام معظم رهبری راه و روش ایشان را مکتب شهید سلیمانی معرفی کردند تا نشان دهند هرکسی که خود را در دستورات الهی تابع محض بداند خداوند نیز عنایت خاصی به او خواهد داشت.

وی با اشاره به 17 دیماه سالروز کشف حجاب رضاخانی بیان کرد: حجاب یکی از شعائر دین اسلام و از ضرورت دین است و دنیا اسلام را با چند ویژگی می شناسد و حجاب مانند ماه رمضان که با مسلمانان شناخته می شود انقلاب اسلامی ما نیز یکی از مهم ترین شخصه های آن حجاب است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حوادث اخیر گفت: سال 88 مصداق فتنه بود و شناخت جریان حق از باطل سخت بود ولی اکنون در حوادث اخیر از ابتدا با اعتقادات و دین به ستیز برخواستند و مردم فهمیدند موضوع اصل دین است و همراهی نکردند و در کل این سه ماه بیشترین تجمعات در تهران 14 میلیونی به چهار الی پنج هزار ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان ما نشان دادند حجاب خود را دوست دارند

زنان ما نشان دادند حجاب خود را دوست دارند