مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 14:552023-01-08اجتماعي

سنجش مداوم دمای آسفالت معابر در تبریز!


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از سنجش مداوم حرارت آسفالت معابر شهر برای اولویت بندی محلول پاشی در مناطق دهگانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جواد صدیقی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اطلاعیه های هواشناسی مبنی بر بارش برف از امروز یکشنبه اظهار کرد: میزان دمای آسفالت معابر با دمای محیط تفاوت دارد و همواره دمای آسفالت معابر چند درجه پایین تر از دمای هواست بنابراین با هدف اولویت بندی محلول پاشی معابر سنجش دمای آسفالت در معابر مناطق دهگانه انجام و با توجه به دمای معابر، اولویت بندی محلول پاشی تعیین خواهد شد.

وی افزود: ماندگاری دمای پایین آسفالت معابر و پایین تر بودن دمای آسفالت نسبت به دمای هوا باعث یخ زدگی می شود که با پیش محلول پاشی و محلول پاشی قبل و حین بارش برف به دنبال جلوگیری از یخ زدگی معابر شهر هستیم.

صدیقی گفت: نیروهای خدمات شهری با نصب دماسنج ثابت در محل های تعیین شده و استفاده از دماسنج های مادون قرمز دستی و یا تفنگی اقدام به ثبت دمای محیط و معابر کرده و بر این اساس اولویت بندی محلول پاشی معابر صورت می گیرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری در پایان سخنانش با اشاره به پیش بینی بارش برف شبانه و صبحگاه روز دوشنبه از شهروندان تبریزی درخواست کرد از ترددهای غیرضروری با وسایط نقلیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش مداوم دمای آسفالت معابر در تبریز!

سنجش مداوم دمای آسفالت معابر در تبریز!