مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 14:502023-01-08سياسي

لزوم آمادگی مراکز واکسیناسیون مرکزی برای مقابله باموج جدید کرونا


استاندار مرکزی با اشاره به آغاز پیک هشتم کرونا در این استان گفت: مراکز واکسیناسیون آمادگی لازم برای مقابله با موج جدید را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این استان، نیاز است تمامی دستگاه های مسئول از آمادگی حداکثری برخوردار باشند و رعایت دستورالعمل ها و ضوابط بهداشتی نیز در دستور کار آحاد مردم قرار گیرد.

وی افزود: استفاده از ماسک و ضدعفونی کردن مدارس، دانشگاه ها و دیگر مراکز عمومی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید در دستور کار باشد.

مخلص الائمه بیان کرد: نیاز است برای مقابله با شیوع ویروس کرونا افرادی که 6 ماه از تزریق واکسن آنان می گذرد نسبت به تزریق دُز یادآور این ویروس اقدام کنند.

وی ادامه داد: اقداماتی در خصوص تجهیز مراکز درمانی استان مرکزی انجام شده و در راستای تأمین نیروی مورد نیاز کادر درمان پیگیری اجرای مصوبات سفر وزیر بهداشت به استان در دستور کار قرار دارد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: 460 نیروی درمانی با بهره برداری از ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر (عج) اراک نیاز است که باید این نیروها تأمین شود.

مخلص الائمه خاطر نشان کرد: در راستای افزایش حساسیت سطح افکار عمومی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان نیاز است اطلاع رسانی برای پیشگیری از شیوع این ویروس در دستور کار شورای اطلاع رسانی استان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آمادگی مراکز واکسیناسیون مرکزی برای مقابله باموج جدید کرونا

لزوم آمادگی مراکز واکسیناسیون مرکزی برای مقابله باموج جدید کرونا