مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 14:452023-01-08بين الملل

تشدید درگیری ها در مناطق مختلف یمن همزمان با بن بست سیاسی


منابع یمنی از درگیری شدید میان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با عناصر ائتلاف سعودی در استان های مأرب و الضالع خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با بی نتیجه بودن مذاکرات سیاسی و اصرار ائتلاف سعودی و آمریکا به ادامه محاصره یمن و در شرایطی که دیگر آتش بسی در کار نیست، منابع یمنی از تشدید درگیری ها در برخی مناطق از جمله استان الضالع در جنوب، مأرب در مرکز و مناطق مرزی با عربستان خبر می دهند.

در این راستا، وبسایت لبنان روز جمعه نوشت که طرفین درگیر در مناطق اطراف شهر، به شکل قابل توجهی در حالت آماده باش قرار گرفته اند و همزمان درگیری های شدیدی نیز در اطراف شهر مأرب در چندین جبهه رخ داده است.

به گفته فعالان یمنی در فضای مجازی این درگیری ها همچنان ادامه دارد و دو طرف درگیر اقدام به گسیل نیرو و تجهیزات بیشتری به منطقه کرده اند.

به نوشته الاخبار، اختلافات و درگیری ها در جبهه ائتلاف سعودی نیز دوباره شعله ور شده و نیروهای نیابتی وابسته به ریاض و ابوظبی دوباره به جان هم افتاده اند.

بازگشت دوباره درگیری ها به صحنه یمن پس از آن است که دولت نجات ملی یمن پس از سه دوره آتش بس اعلام کرد که تمدید آتش بس هیچ فایده ای برای مردم یمن نداشته و ائتلاف سعودی حاضر به دادن امتیاز نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید درگیری ها در مناطق مختلف یمن همزمان با بن بست سیاسی

تشدید درگیری ها در مناطق مختلف یمن همزمان با بن بست سیاسی