مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 14:302023-01-08سياسي

بزرگداشت مقام زن در خراسان جنوبی طی سه هفته متوالی


مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی گفت: سه هفته متوالی برای برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت هفته زن در خراسان جنوبی تعیین شده که از 17 دی تا پنجم بهمن خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشته اسدزاده ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از تعیین سه هفته متوالی برای برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت هفته زن در خراسان جنوبی خبر داد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با اشاره به تقارن هفته فرهنگی خراسان جنوبی و ایام بزرگداشت روز زن اظهار کرد: در خراسان جنوبی سه هفته به منظور ارائه برنامه های گرامیداشت هفته زن و هفته فرهنگی تعیین شده که از 17 دی ماه آغاز می شود.

اسدزاده ادامه داد: این برنامه ها تا پنجم بهمن ماه که همایش رویش دختران انقلاب را به صورت همزمان در 5 شهرستان خواهیم داشت، ادامه دارد.

وی افزود: مهمترین هدف هفته فرهنگی، بازیابی هویت ایرانی اسلامی مردم فرهنگی خراسان جنوبی است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: در جای جای این استان، سنت های قدیمی نهفته بسیار زیادی داریم که اگر از آنها غفلت کنیم، بعدها افسوس زیادی خواهیم خورد.

اسدزاده ادامه داد: اگرچه در حال حاضر هم قسمتی از این هویت زیبا مانند لهجه، گویش، آداب و رسوم فراموش شده که امیدواریم در این هفته این موارد باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت مقام زن در خراسان جنوبی طی سه هفته متوالی

بزرگداشت مقام زن در خراسان جنوبی طی سه هفته متوالی