مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 14:252023-01-08اقتصادي

بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان شهید صدوقی یزد تکمیل شد


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد از تکمیل و تجهیز بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان شهید صدوقی یزد که از مصوبات سفر اول رییس جمهور به یزد بوده است.

- ایسنا/یزد معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد از تکمیل و تجهیز بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان شهید صدوقی یزد که از مصوبات سفر اول رییس جمهور به یزد بوده است.

محمد رضا وفایی نسب در رابطه با جزییات این خبر گفت: این بخش در زیربنای هزار و 600 متر مربع احداث شده است و دارای 16 تخت بستری بیمارستانی است که برای تکمیل و تجهیز این بخش تاکنون 25 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به این که ساختمان کلین روم نیز در مراحل ساخت می باشد، گفت: این بخش برای تولید، جداسازی و فرآورده های سلول های بنیادی و پیوند آن به بیماران نیازمند قابل استفاده خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به در نظر گرفتن ازمایشگاه کلین روم در بخش پیوند بیمارستان شهید صدوقی گفت: کلین روم دارای سه فاز است که فاز اول کلین روم قابلیت آماده سازی سلول و فرآورده های آن جهت پیوند به از خود بیمار به خود، در فاز دوم قابلیت آماده سازی سلول و فرآورده های آن جهت پیوند از افراد درجه اول به بیمار و در فاز سوم قابلیت آماده سازی سلول و فرآورده های آن جهت پیوند از سایر افراد به بیمار انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان شهید صدوقی یزد تکمیل شد

بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان شهید صدوقی یزد تکمیل شد