مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 14:252023-01-08سياسي

بورس تبدیل به دزدخانه و سر گردنه شده است


بورس که باید محلی برای سرمایه گذاری شفاف، امن و مقابله با رانت خواری باشد، تبدیل به دزدخانه و سر گردنه شده که نمونه بارز آن در قیمت گذاری فولاد و خودرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 18 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن درود و سلام بر شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی و امام شهدا و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: فردا 19 دی ماه سالروز قیام مردم بصیر و قهرمان قم در دفاع از حریم مرجعیت و رهبری دینی ملت ایران است.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: قم که شهر قیام نام گرفت و با تمام کاستی ها و کمبودها همچنان پای انقلاب اسلامی ایستاده است.

قم، مرکز تشیع و شهر اهل بیت پیامبر اسلام (ص) است، مردم قم در 9 دی ماه با بصیرتی مثال زدنی، در مقابل فتنه فتنه گران ایستادند و مثل 19 دی از ولایت و رهبری نظام دفاع کردند.

امروز نیز با خروش خود از حریم ولایت در مقابل توهین نشریه هتاک فرانسوی به خیابان آمده و دفاع می کنند.

وی تصریح کرد: از حوادث دی ماه می توان به فرمان کشف حجاب رضاخان ملعون در 17 دی ماه 1314 اشاره کرد که به موجب آن، دختران و زنان ایرانی از به سر کردن روسری و چادر منع شدند ولی زنان غیرتمند ایرانی زیر بار این نقشه شیطانی نرفتند و امروز نیز زنان مسلمان ایرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس تبدیل به دزدخانه و سر گردنه شده است

بورس تبدیل به دزدخانه و سر گردنه شده است