مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 14:102023-01-08اجتماعي

تعطیلی مهدکودک ها در سطح استان مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد


استاندار قزوین با بیان اینکه تعطیلی مهدکودک ها در سطح استان مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد، گفت: تاخیر در تصمیم گیری برای تعطیلی ها منجر به نارضایتی و بی اطلاعی مردم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی اعلایی ظهر یکشنبه در کارگروه استانی شرایط اضطرار آلودگی هوا اظهار داشت: مدیران تصمیم گیر در حوزه آلودگی هوا و محدودیت های متأثر از آن باید نسبت به استفاده از روش های ابداعی و ابتکارات در مواجهه با این مسأله بیشتر ورود داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیش بینی هایی که منجر به تصمیم می شود باید زود اتفاق بیفتد چراکه تأخیر در تصمیم گیری منجر به نارضایتی و بی اطلاعی می شود، گفت: گاهی اوقات نباید نگاه فنی باشد و اگر نگاه مدیریتی اعمال شود، اطلاع رسانی زودتر انجام خواهد شد و نارضایتی به وجود آمده در روزهای اخیر کاهش پیدا می کند.

اعلایی افزود: در مواردی مثل هفته قبل که آلایندگی بالا بود باید تصمیمات بلند مدت اتخاذ می شد و از این پس باید در صورت مشاهده چنین وضعیتی تصمیمات بلند مدت اتخاذ شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه همه مردم باید نسبت به کاهش آلودگی هوا حساس باشند، اضافه کرد: در چنین شرایطی نباید به تعطیلی مدارس بسنده کرد و باید در زمینه های دیگری مانند بررسی معاینه فنی خودروها هم ورود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مهدکودک ها در سطح استان مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد

تعطیلی مهدکودک ها در سطح استان مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد