مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:502023-01-08پزشكي

احداث همراه سرای بیمار در بیمارستان بعثت همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از ساخت همراه سرا با مشارکت خیرین و دانشگاه در سایت مجتمع آموزشی درمانی بعثت خبر داد.

  - دکتر محمدمهدی مجذوبی یکشنبه 18 دی ماه در شورای هماهنگی مشارکت های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار کرد: مشکلات همراهان بیمارانی که برای درمان بیماری از شهرستان های اطراف به مرکز استان می آیند، یکی از دغدغه های مسئولان حوزه سلامت است.

وی افزود: تنوع و تعدد نیازهای بهداشت، درمان و آموزش و ضرورت تأمین آن به لحاظ برخورداری جامعه از خدمات عادلانه سلامت می طلبد تا با بهره گیری از ظرفیت مسئولیت پذیری و مشارکت اجتماعی خیرین برای تقویت شرایط، گام های مؤثری برداشته شود، به این منظور ساخت همراه سرا به عنوان یکی از ایده های ویژه در رفع نیاز موجود مورد استقبال قرار گرفت.

مجذوبی ادامه داد: پیشنهاد احداث و راه اندازی واحدهای مناسب در مجاور فضای درمانی برای همراهان بیماران سرطانی با استقبال خیرین مواجه شد و به منظور تسهیل گری دسترسی ها همراه سرا در سایت مجتمع آموزشی درمانی بعثت با حمایت دانشگاه ساخته می شود.

وی با بیان اینکه توفیق انجام کار خیر نصیب هر فردی نمی شود، ساخت همراه سرا را موجب خیر و برکت و آرامش بسیار برای مردم استان همدان و برخی از استان های هم جوار دانست و اظهار کرد: تأمین حداقل نیازهای افراد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث همراه سرای بیمار در بیمارستان بعثت همدان

احداث همراه سرای بیمار در بیمارستان بعثت همدان