مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:402023-01-08فرهنگي

مروری نقادانه بر پوشش رسانه ای هواپیمای اوکراینی در «روایت اول»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «روایت اول» به کارگردانی حسن علیزاده فرد و تولید جدید شبکه مستند سیما است که امشب 18 دی همزمان با سالگرد سقوط هواپیمای اوکراینی از تلویزیون پخش می شود.

- مروری نقادانه بر پوشش رسانه ای هواپیمای اوکراینی در روایت اول مستند روایت اول به کارگردانی حسن علیزاده فرد در گفتگو با روزنامه نگاران، پوشش خبری سقوط هواپیمای اوکراینی را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روایت اول به کارگردانی حسن علیزاده فرد و تولید جدید شبکه مستند سیما است که امشب 18 دی همزمان با سالگرد سقوط هواپیمای اوکراینی از تلویزیون پخش می شود.

 علیزاده فرد با اشاره به سوژه این مستند گفت: مستند روایت اول ، ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی را از منظری متفاوت مورد بررسی قرار داده است.

این فیلم در گفتگو با روزنامه نگاران و کارشناسان رسانه، پوشش خبری این اتفاق را که یکی از موضوعات پربحث درباره آن بود، مورد بحث قرار داده است.

 این مستندساز با اشاره به مصاحبه با چهره های شناخته شده رسانه ای کشور گفت: از جمله روزنامه نگارانی که در این مستند مقابل دوربین ما نشستند می توان به عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه همشهری، سیدعلی میرفتاح سردبیر اسبق روزنامه اعتماد، مسعود فروغی سردبیر روزنامه فرهیختگان و آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری نقادانه بر پوشش رسانه ای هواپیمای اوکراینی در «روایت اول»

مروری نقادانه بر پوشش رسانه ای هواپیمای اوکراینی در «روایت اول»