مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:352023-01-08سياسي

حجم آب سد رییسعلی به 330 میلیون مترمکعب رسید


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: هم اکنون 330 میلیون مترمکعب آب ذخیره ای در سد رییسعلی دلواری وجود دارد که بخشی از این آب به منظور حفظ پایداری سد قابل برداشت نیست.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: هم اکنون 330 میلیون مترمکعب آب ذخیره ای در سد رییسعلی دلواری وجود دارد که بخشی از این آب به منظور حفظ پایداری سد قابل برداشت نیست.

علی محمدی یکشنبه 18دی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با وجود سه حوزه آبریز درجه 2 در استان بوشهر که شامل حوزه های آبریز حله، کله مهران و مند می شود، اما درصد کمی از این حوزه ها در استان بوشهر قرار گرفته است اما به دلیل شرایط جغرافیایی خوبی که وجود دارد و در انتهای حوزه آبریز قرار گرفته ایم غالب روان آب هایی که تشکیل می شود پس از عبور از استان های همجوار وارد بوشهر می شود.

وی درباره شرایط بارشی استان بوشهر تصریح کرد: وضعیت بارشی خوبی در استان بوشهر شاهد هستیم.

در سال آبی که از ابتدای مهر شروع شده است، 168 میلی متر میانگین بارشی است که در سال آبی داشته ایم و با افزایش33درصدی نسبت به میانگین بارش های بلندمدت خود مواجه هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر ادامه داد: بارش های سال 1401 در استان به نسبت سال قبل با افزایش خوبی روبه رو بوده است و حدود 39درصد افزایش داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم آب سد رییسعلی به 330 میلیون مترمکعب رسید

حجم آب سد رییسعلی به 330 میلیون مترمکعب رسید